نمایشگاه خوشنویسی خورشید ولایت در قزوین برگزار می شود

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین گفت: همزمان با دهه کرامت، نمایشگاه خوشنویسی خورشید ولایت در قزوین برگزار می شود.

نمایشگاه خوشنویسی خورشید ولایت در قزوین برگزار می شود

محمد رازقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین از افتتاح نمایشگاه خوشنویسی خورشید ولایت در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: استان قزوین مهد و پایتخت خوشنویسی ایران و بسیاری از هنرمندان مشهور و خوش نام این عرصه است. وی ادامه داد: حوزه هنری استان قزوین همزمان با دهه کرامت نمایشگاه خوشنویسی خورشید ولایت را که برگرفته از فاخرترین آثار ۱۹ هنرمند قزوینی و ۱ هنرمند مطرح کشوری است به نمایش خواهد گذاشت.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین یادآور شد: این نمایشگاه روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور قائم مقام وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، استاد جلیل رسولی چهره ماندگار خوشنویسی ایران و جمعی از مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد و سرانجام در ۹ خرداد ماه ۱۴۰۱ به کار خود پایان می دهد. این مقام مسئول اضافه کرد: این نمایشگاه در ایام برگزاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ شب در محل نگارخانه مهر حوزه هنری استان قزوین دایر است و اهالی هنر و علاقمندان می توانند از این آثار فاخر بازدید به عمل آورند. رازقی با اشاره به تدارک برنامه های جانبی در حاشیه این نمایشگاه، گفت: برنامه های جانبی همچون برگزاری کلاس های آموزشی اساتید خوشنویسی در فضای نمایشگاه، کارگاه آموزشی ابر و باد و نشست ترکیب بندی در خط شکسته نستعلیق از دیگر برنامه های این نمایشگاه است. گفتنی است این نمایشگاه به همت معاونت هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین برگزار می شود و بازدید برای عموم هنرمندان و هنردوستان آزاد است. پایان پیام/