پویش ملی «حبیب» در قزوین برگزار می شود/ طرحی برای معرفی و تقدیر از کاسبان امین جامعه

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قزوین گفت: «پویش ملی حبیب» به عنوان یک اقدام ارزشمند و موثر در بسط مبانی فرهنگی و خیر اندیشانه، با همراهی و مشارکت بسیج اصناف و اتاق اصناف و با هدف شناسایی، معرفی و تکریم کاسبان امین جامعه در سطوح ملی، استانی و شهرستانی اجرا می شود.

پویش ملی «حبیب» در قزوین برگزار می شود/ طرحی برای معرفی و تقدیر از کاسبان امین جامعه

رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اصناف از دیرباز در رویدادهای مهم این مرز و بوم، تأثیرگذار بوده‌اند و با روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های ایرانی-اسلامی نام درخشانی را از خود در تاریخ کشورمان بر جای گذاشته‌اند. وی امانتداری، رعایت انصاف و عدالت را از اصول اصناف برشمرد و افزود: بازاریان با بصیرت مثال زدنی خود دریافتند در جنگ اقتصادی دشمن چنانچه بازار منفعل شود قطعاً نظام ناکارآمد جلوه داده خواهد شد و مردم در تأمین نیازمندی‌ها و معیشت خود دچار مشکل می‌شوند، اما با همه فشارهایی که بر بازار تحمیل شد، اصناف تلاش کردند با رعایت انصاف نقش خود را در تأمین امنیت معاش شهروندان به عنوان رسالتی سنگین به درستی ایفا کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قزوین تصریح کرد: بر این اساس «پویش ملی حبیب»  به عنوان یک اقدام ارزشمند و موثر در بسط مبانی فرهنگی و خیر اندیشانه، با همراهی و مشارکت بسیج اصناف و اتاق اصناف و با هدف شناسایی، معرفی و تکریم کاسبان امین جامعه در سطوح ملی، استانی و شهرستانی اجرا می شود. عسگری خاطرنشان کرد: در قزوین نیز مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته بناست بعد از طی شدن روند شناسایی کسبه معتمد مردم، در آئینی که همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) و دهه فجر مبارک انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، از کسبه منتخب تقدیر صورت گیرد. پایان پیام/