«رویش امید« در قلب 1.5 میلیون زوج نابارور ایرانی

موسسه خدمات درمانی بسیجیان موسسه‌ای است که با هدف خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان به مناطق کم برخوردارتر نزدیک به سه دهه است فعالیت دارد که درمان زوجین نابارو ر در کشور یکی از طر ح های مهم این موسسه است.

«رویش امید« در قلب 1.5 میلیون زوج نابارور ایرانی

گروه سلامت باران تئاتر-محمد تاجیک: «موسسه خدمات درمانی بسیجیان» موسسه‌ای است که سال ۱۳۷۲ چراغ فعالیتش روشن شد٬ اما به طور رسمی کارش را از سال ۷۵ شروع کرد. 

موسسه درمانی که هدفش تسهیل شرایط درمان بیماران به ویژه در مناطق محروم است و همه مردم و آحاد مختلف جامعه می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. به طوری که فعالیت آن تابع اسناد بالادستی بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های سلامت ابلاغی رهبری معظم انقلاب و سند راهبردی اعتلای بسیج است. فعالیت این موسسه در سطح کشور و به ویژه مناطق کم برخوردارتر است؛ به طوری که ۱۲۰ مرکز درمانی با فعالیت ۲۳۰۰ نفر کادر درمانی متعدد و متخصص تجربه ۳۰ ساله‌ای از ارائه خدمات سلامت را به انجام رسانده‌اند. ۳۲ سرپرستی فعال برای ارائه خدمت به بسیجیان و محرومان با سرلوحه قرار دادن ۲ هدف کلان و عملیاتی سعی در خدمات رسانی به مناطق مختلف کشور را دارد. در طرح یاسر، پوشش ۱۰۰۰ منطقه محروم طرح کرامت با اعزام ۵۰۰۰ گروه جهادی مردمی از طریق ۵۰۰ مرکز درمانی در ۵۰۰ شهرستان اجرا می‌شود